Obraznic până peste poate, îndrăgostit pentru totdeauna și total nebun, Deadpool e prima mea dragoste Marvel.

Și eu care credeam că Ant-Man (2015) avea să fie… nu știam ce urmează. Deja colegii mei din bloggosferă v-au vorbit toată ziua despre el, ca să nu mai zic că e cu siguranță filmul care n-are nevoie de reclamă, chiar dacă are cel mai bun marketing avut vreodată de un film, până acum. Au câștigat, de departe, cu promo-urile în care ți se spunea clar și răspicat „touch yourself tonight„, îmbinând amuzantul cu utilul. Deadpool este mercenarul cu gură mare, pentru că zice orice îi trece prin cap, fără niciun fel de menajament. Acel superhero movie prin care Marvel a riscat și a câștigat. Este exact ce se promovează a fi, adică o bășcălie continuă, atât la adresa filmelor X-Men, cât și a anumitor actori, chiar și la adresa lui Ryan Reynolds, care este fără cusur în acest rol și care s-a distrat. Și se vede, se simte, iar nouă ne place, place, place.

Pentru îndrăgostiți, să știți că e filmul perfect pentru Valentine’s Day, e chiar foarte romantic, dar trebuie să priviți cu atenție. Al nostru Deadpool, Wade Wilson, se îndrăgostește de o fată la fel de nonconformistă ca și el, Vanessa (Morena Baccarin, dulce). După ce află că este bolnav de cancer într-un stadiu terminal, acesta o părăsește – cu gândul de a o proteja – și intră într-un program care-i promite vindecare, ca ulterior să rămână desfigurat și instabil psihic. Deși mie mi se pare la fel de instabil și înainte de „tratament”, dar în cazul lui Deadpool asta este clar o calitate. Scenariul este banal, dar nici nu te interesează prea mult, atâta timp cât râzi din 2 în 2 minute. Ziceam mai sus că se face mișto de stereotipuri din alte filme, de trilogii precum Taken sau actori precum Hugh Jackman și vă sfătuiesc să vedeți atât seria amintită, cât și 127 Hours (2010) înainte să mergeți la Deadpool. O să-mi mulțumiți după 😀 Coloana sonoră este semnată de Junkie XL, rulând hit-uri ca „Angel of the morning”, „Shoop”, „Careless Whisper” sau „X Gon’Give it To Ya” pe parcusul celor (prea puține!) 108 minute.

You’re probably thinking „This is a superhero movie, but that guy in the suit just turned that other guy into a fucking kebab.” Surprise, this is a different kind of superhero story.

Câteva detalii tehnice:

Regizor: Tim Miller