Ant-Man este unul dintre puținele filme cu supereroi care au fost lansate anul acesta, dar este și unul dintre cele mai amuzante.

Sinopsis: Înarmat cu abilitatea extraordinară de a-şi micşora dimensiunea şi de a-şi mări proporţional puterea, escrocul Scott Lang (interpretat de frmușelul Paul Rudd) se vede nevoit să îşi accepte latura eroică şi să vină în ajutorul mentorului său, cercetătorul Hank Pym (Michael Douglas), pentru a proteja secretul ce stă în spatele uimitorului costum Ant-Man. În ciuda obstacolelor numeroase şi aproape imposibil de depăşit, Pym şi Lang trebuie să născocească şi să ducă la îndeplinire un plan de succesul căruia depinde viitorul întregii omeniri.

Detalii tehnice / precizări speciale:
Regie: Peyton Reed
Scenariu: Edgar Wright, Joe Cornish, Adam McKay, Paul Rudd
Muzică: Christophe Beck
Costume: Sammy Sheldon
Distribuție: Paul Rudd, Judy Greer, Hayley Atwell, Evangeline Lilly
Format: DVD, Blu-Ray

Second chances don’t come around all that often. I suggest you take a really close look at it. This is your chance to earn that look in your daughter’s eyes, to become the hero that she already thinks you are.

Recenzie: Filmele cu supereroi nu au nevoie de prea multe prezentări, mai ales dacă acestea poartă semnătura Marvel. Am văzut filmul în cinematografe și l-am revăzut astăzi pentru a avea imaginile fresh în minte. Nu este cel mai bun film cu supereroi pe care l-am văzut (desigur, am văzut destul de puține), dar până și fanii Marvel mi-au spus că este de departe printre cele mai slabe. Cu toate astea, filmul abundă de momente amuzante și de un Paul Rudd carismatic care fură atenția spectatorului fără prea mare efort. Povestea ați aflat-o deja din sinopsis, dar pe lângă povestea supereroului, avem povestea unui erou simplu. A unui tată. Și, în viață, cu ușurință (și iubire) putem fi eroii copiilor noștri. Un exemplu în acest sens este.. Ant-Man, acum disponibil pe DVD și Blu-Ray în toate magazinele de specialitate, distribuit de ProVideo.

Vizionare trailer: