Recenzie DVD: Cinderella (2015)

cinderellaposter

Cinderella (2015) e un film ca un basm, desigur, dar nici nu știu cum să vă descriu altfel imaginea, replicile, costumele de vis și, mai ales, efectele speciale.

Sinopsis: Când tatăl ei moare, frumoasa Ella are parte numai de necazuri din partea mamei ei vitrege. Transformată în slujnică şi cu numele schimbat în Cenuşăreasa, fata ar putea uşor să-şi piardă speranţa, dar ţine la sfatul primit de la mama ei pe patul de moarte, “fii bună şi ai curaj”. Viaţa Cenuşăresei se schimbă o dată pentru totdeauna când în pădure dă peste un străin chipeş, despre care habar nu are că este chiar prinţul regatului. Oare îl va mai întâlni?

Detalii tehnice / precizări speciale:

Regie: Kenneth Branagh
Scenariu: Chris Weitz
Muzică: Patrick Doyle
Costume: Sandy Powell
Distribuție: Cate Blanchett, Richard Madden, Lily James
Format: DVD, Blu-Ray – dublat în limba română + subtitrări
Bonus inclus: Scurtmetrajul Frozen Fever (2015) ce continuă povestea din Frozen (2013)
When there is kindness, there is goodness. When there is goodness, there is magic.

Recenzie: Filmele Disney m-au fascinat tot timpul și continuă să o facă, mai ales când remake-uri precum acesta se întâmplă. Ce rost mai are să vă spun cum stă treaba cu povestea Cenușăresei? Atunci când mama ei moare, tatăl reușește să-și refacă viața, dar astfel o cam distruge pe cea a fiicei. Viața face în așa fel încât Ella (Lily James, o surpriză plăcută pentru mine) rămâne să trăiască alături de mama vitregă și de cele două fete ale acesteia. Din prințesă, Ella ajunge să fie servitoare, să îi fie interzisă orice activitate care i-ar putea bucura sufletul și, mai cu seamă, negarea oricărui drept pe care îl are. Punctul culminant este atins atunci când prințesa noastră își dorește să ajungă la un bal special și singura modalitate pentru a face asta este magia. Un film plin de vrajă, costume superbe, actori frumoși și muzică de poveste… Cinderella, acum pe DVD și Blu-Ray în toate magazinele de specialitate, distribuit de ProVideo.

Vizionare trailer:

Prin acest articol anunț fericită parteneriatul început cu ProVideo.

Andreea Giuroiu